Garantujeme doručení do Vánoc!
Objednejte do 12:00 a odešleme ještě DNES!
pro reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese: mpouzdra.cz
Doručovací adresa: Vančurova 1946/3, 390 01 Tábor
Kontaktní e-mail: info@mpouzdra.cz
Kontaktní telefon: 604 489 850
Formuláře ke stažení: pro reklamaci zboží | odstoupení od kupní smlouvy
2) Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího dle vybraného zbůsobu uvedeného v bodě číslo13 reklamačního řádu. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy Kupující oznámí Prodávajícímu dle uvedených zpsůdobů z bodu číslo 13 reklamačního řádu.
3) Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající zejména odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal:
4) U veškerého nového zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím. Není-li Kupující spotřebitelem, není mu záruka za jakost poskytována.
5) V případě, že se v průběhu záruční doby dle předcházejícího odstavce vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný.
6) V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.
7) Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem.
8) Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže.
9) Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) BEZ ZBYTEČNÉHO ODKLADU od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.
10) Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo oznámeno od Kupujího právo z vadného plnění včetně záruční odpovědnosti dle bodu číslo 13 reklamačního řádu.
11) V případě sporné reklamace rozhodne Prodávající o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
12) Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Opotřebením způsobeným běžným užíváním se rozumí i snížení kapacity baterií a akumulátorů. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v tomto případě právo na přiměřenou slevu.
13) Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
14) V případě, že dojde mezi Prodávajícím a Kupujícím ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
15) Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.
16) U krytů s vlastním motivem nelze uplatnit výměnu zboží, jedná se o zakázkovou výrobu.
V Táboře dne 1.1.2023 J&I Mobile s.r.o.
Po objednáni, rychlé dodáni. Zasilka bezpečně zabalena a vse v pořádku.
Vše top. Rychlost,kvalita zboží, komunikace.
rychlé, uspokojující